Boxning ikväll!

Pappa berättade för mig förut att det var proffsboxnings gala i Sundsta ikväll. Självklart så måste jag dit, har aldrig sett det i verkligheten så jag är riktigt förväntansfull. Haha usch vad fult det lät, förväntansfull på att se folk slå varandra menade jag förstås inte utan hur miljön är där och hur det verkligen går till. Pappa har förstås bjudit hem en kompis på middag när mamma är sjuk, väldigt passande må jag säga, men det är ju Magnus Torstensson jag talar om så. Hehe lite positivt för det med sig ändå, han står i köket och diskar och skällar på alla runt omkring för fullt, att ingen någon gör någonting bla,bla,bla och så vidare.. Nu jävlar blev det fart på honom. Hoppas han serverar något gott så jag kan ta del utav njutningen. Det blir Jag, lillbrorsan, pappa och hans kompis på boxning ikväll iallafall, trevligt!

Hm, man kanske kan ta lärning utav några knep ikväll.. Självförsvar skadar aldrig att ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0