Mys söndag

Var somsagt halloween igår, blev utgång för mig, Hanna och Jennifer. Vi tröttnade iallafall snabbt, det var inte värst kul och mitt humör var framförallt inte på topp. Jag och Jennifer stack till Nicke med Marcus och Hanna till en annan kompis. Det var först då denna lördag blev värd! Det var så kul och vi hade riktigt trevligt.. En enkel lördag! Idag har det inte hänt så mycket. Bara slappat och sådant som Söndagar är till för, vilket är himmla skönt ibland. Jag har sovit bort hela denna dagen och vaknade inte förrän kvällen då jag och Jennifer stack iväg på handbollsmatch. Det var en bra match och Grums vann förstås! (de kunde dock ha haft lite bättre motstånd). Hur som helst kommer jag nog inte somna så lätt ikväll, tur att alla romantiska komedier alltid vistas på tv1000, awesome! Men först och främst skall jag tvätta mina gose vovvar som är så skitiga efter en promenad! (går inte att ha en myskväll utan deras sällskap! LOVE ν).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0