HÖSTLOV!

Wiho! Som jag har längtat. Eftersom jag har varit så duktig under varenda helg sedan skolan började skall det ske lite olydigheter för min del! Man är trots allt bara barn en gång, haha. På Tisdag sticker jag och Jennifer till Stockholm i några dagar, som jag har längtat efter hur mycket som helst. Så kul det skall bli! Idag lämnade vi in svenska arbetet, håller tummarna för det bästa resultatet nu. Ikväll ställde vi in boxningen, jag kände inte för att träna idag och var helt slut i benen, det kändes som att jag sprungit runt på stan en hel dag. Ni förstår vad jag menar? Isället ska vi starta våran kommande lång helg så galet vi kan! Vi är alltså öppna för förslag, knasiga som galna ideer, vi tar emot allt. Haha. Just nu sitter jag hos Jennifer, Evelina och Denise kommer förmodligen till oss senare. Vi kanske drar till Johan som hade några kompisar hos sig. Det är i alla fall bestämt att det inte blir någon myskväll här inte, nu är det nog på det. Gah, så trött jag är på hemma kvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0