HÄRLIGA LÖRDAG

Jag gick upp tidigt imorse för att sticka iväg och simma med Jennifer. Gud vad skönt det var att göra lite nytta på en morgon som denna, istället för att sova till 13:00 dra och träna vid 09:00 kändes mycket bättre. Dessutom försvinner inte hela dagen på grund utav slockna ögon. Efter att vi simmat gjorde vi iordning vårat egna ''spa'' i badhuset, alltså tog med ansiktsrengöring, peeling, ansiktsvatten & så vidare hemifrån. Vilket var hur härligt som helst.. Man känner sig så fräsch efteråt! Basta gjorde vi såklart också. En perfekt lördagsmorgon helt enkelt.. Vid den här tiden borde jag fixat mig för att åka till stan, men det blev tyvärr inställt för att Janells mamma fyller år.
Väldigt tråkigt att vi inte kunde ses men ändå väldigt skönt för mig att kunna pusta ut ett tag, ett tag! Nu skall jag strax ut med hundarna och mamma på en långpromenad i skogen och ikväll bär det av till Jennifer, Hanna också förmodligen. Vi vet inte vad vi skall hitta på ännu, så vi får se vad ödet väntar oss!
 
Jag just nu, glad över att jag vaknade upp på både rätt sida och med fin hud.

Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0