FIGHT FOR FIT!

Jag och Jennifer var ur trötta efter boxningen häromdagen men bestämde oss ändå för att gymma lite, vi motiverade oss igenom att skrika ''fight for fit'' ''FIGHT FOR FIT'' tro mig det fungerade. Det ledde till och med att simma dagen därpå. Hur som helst, vi liftade med Jennifer's kusin efter skolan och har sen dess käkat och taggat upp inför en jobbig träning ikväll genom att lyssna på alla möjliga lilla melodifestivalen låtar. Coola brudar med Ida och Jessica är nog min favorit, man blir riktigt sprallig av den! Hehe. Jag har gjort ännu ett kapitel i ''boken om mig'' så nu är det bara ett kvar, på Fredag skall det vara klappat och klart. För att ge den ett extra plus skall jag designa framsidan med produkter från panduro. Den här uppgiften har varit så rolig! Jag har alltid haft lätt för Svenska och jag kommer alltid med egna ideer, det är som en uppgift gjord bara för mig. Nu skall vi sticka och träna.
Have a nice day ladies and gentlemen!♥

Jennifer och jag i Göteborg i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0