DUKTIGA CHEYOR

Har haft en sovmorgon med Jennifer till elva när hennes syster kom och väckte oss. Vi har tittat på idol och lite andra TV program som vistas en morgon som denna, inte särskilt bra men ändå. Jag är i alla fall grymt tacksam över en sovmorgon för en gångs skull. Jennifer skall snart på kalas och jag ska kila hemåt och plugga på svenskan som jag skjutit upp. Imorgon är det sista veckan innan höstlov vilket är hur skönt som helst och jag längtar bara mer och mer tills våran weekend i Stockholm. En himla massa shopping, spa besök, bio & ute aktiviteter skall vi roa oss med. Känns ändå som bästa sättet att spendera pengar för en tjej, hehe. & inte blir det sämre utav att hela den kommande veckan har vi olika gymnasieskolor som besöker oss så vi har inte en enda vanlig lektion, bortsett från svenskan ''boken om mig'' som skall vara inlämnat på Fredag. Fast det fixar jag självklart, hela boken är så gott som färdig det enda som saknas är några dekorationer som pryder boken lite, efteråt skall det vara ett solklart MVG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0