De dagarna man bara vill gå i ide

Sitter och gör ingenting. Egentligen borde jag plugga engelska men någonting inuti mig stoppar mig, orken. Ännu en gång skjöt vi upp biologi uppgiften och det är inte alls bra. Så jag bestämde mig för att ta eget ansvar och börja sakta men säkert på den själv. Lite information och liknande hittade jag, men sedan kunde jag inte fortsätta eftersom jag hade inte pappret och läraren verkade inte vara så aktiv på fronter heller. Nåja, alltid en början. Den här dagen borde egentligen inte funnits, jag har bara varit sur, grinig och hela världen har varit emot mig. Jag hoppas på solsken imorgon iallafall? Den kommande veckan kommer bli så rolig! Vi har gymnasieforum på Onsdag och på Fredag, kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0