VILKA TIDER (L) Fortsättning.



Från life line läger, slutet utav 08. Vi hade så kul!

Smög ut på natten gjorde vi också! Just för att vi visste att vi inte fick, haha.

Skolavslutningen i 7an

2007 började fjortistiden

Som varade ända till 2009. Alla personer störde sig på oss men det struntade vi fullständigt i. Det är trots allt deras problem! Var nog en utav de roligaste tiderna i hela mitt liv, och sommaren 09 är den bästa sommaren jag någonsin upplevt.

Gjorde en jätte vacker midsommarkrans till min lika vackra vovve. 09.

Sommaren 09. Tillbringade vardagarna åt shopping och hästar.. På helgerna var jag och Angelica ute och dansade. Ack så kul vi hade!

Ägnade såklart massor av tid med min solstråle..

09. Jag och Denise hade en grillfest ihop. Hela tjejgänget var samlade:)

07. Hästarna och överhuvudtaget djur var det enda som betydde något för mig. Det var vad jag värdesatte mest utav allt.

Var värsta träningsnarkomanen ett tag. Utan att överdriva! Jag sprang 5 km varje morgon och kväll, före och efter skolan. Tränade 3 pass om dagen, varje dag. Slå det ni!!

Var bästa vän med Angeica, vi gjorde allt ihop.. Var till kusten och Götebrog med henne. Spelade b.la golf, vilket inte gick så bra för mig!

Precis när jag började 8:an.

Fanny filur.. love uuu <3

I 8:an började jag växa ihop mer och mer med klasskompisarna..

ville göra en stor förändring på mig själv och så blev det också. Från att vara platina blond till mellan brunt. En förändring som jag behövde fast fortfarande ångrar lite. Blondiner har roligare!

Och slutligen 2010.. Nuläget.


Kommentarer
Postat av: angelica

nej du träffa mattias i mellan bena xD HAHAHAH

2010-11-30 @ 20:51:57
Postat av: Emma

Haha men jag sade ju ifrån början att jag inte var bra på golf! Men jag var ju tvungen att testa! Fan vad pinsamt de var xD

2010-11-30 @ 21:23:07
URL: http://toremmas.blogg.se/
Postat av: angelica

roligaste sommarn var de iaf!!

2010-11-30 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0