Studiedag!

Sitter hur perfekt som helst med en ledig dag.. Riktigt uppskattad. Jag sover alltid så dåligt efter helgen och att rätta till på dygnets sovvanor är inte det lättaste. Har sovit 12 timmar inatt och det var så skönt och riktigt behövligt kan jag säga. Har tagit allting i så sakta tempo som möjligt.. Det är så det skall vara! Som grädde på moset skulle jag förstås ta ett bad förut, och vad tror ni inte händer då? Om inte det jäkla varmvattnet tar slut. Fick en jävligt kall chock, tur att ingen vart hemma för skrek så att det var tur att rutorna höll sig var vad jag gjorde. Usch usch! Kall och pigg blev jag i alla fall. Såklart har jag skjutit upp skolarbetena som var det enda denna dag skulle gå åt till. Istället har jag haft en egen spa dag så att säga, så mysigt! Skall passa på och plugga nu för sen börjar Ladies på Östermalm vilket inte får missas! En filmkväll med mina goa gosiga våvvar skall jag ägna denna kväll åt ♥


Gjorde fransk manikyr förut, och ja det är mina naglar! Avskyr när folk tror att jag har lösnaglar.

Kvällens goding!! Se vad söt lilla ''gjavido'' (Herman) är med min hårförlängning på. Ser bättre ut på honom än vad det gör på mig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0