Stockholm

Jag och Jennifer åkte somsagt till Stockholm igår, vi kom hit något runt 12:00 tiden. Krister kom och hämtade oss på centralen och skjutsade hem oss till hans lägenhet. Han skulle tillbaka till sitt jobb direkt så han lämnade bara nycklarna och koden.. Vilket jag och Jennifer tyckte var kanon! Ensamma i hans lägenhet sprang vi runt, hoppade, fjantade oss och snackade vårat eget tant språk, haha. Måste också tillägga att Krister bor så (jävla) perfekt! Bättre lägenhet behöver man verkligen leta efter. Jag har bara varit här en gång förut och det var på kvällen så jag kunde inte skåda utsikten lika mycket, fast redan då var den såklart fantastisk. Jag skall lägga upp bilder på den sen, ni kommer att tappa hakan.. Utsikten går inte att beskriva med ord. Det säger jag utan att överdriva. Efter att vi beundrat klart hans lya var vi redo för en shoppingrunda. Det enda jag hittade på flera timmar var ett par ringar som jag blev total kär i. Jag var verkligen i behov utav nya jeans så det enda jag sprang och letade efter var också jeans, om det fanns någon tröja som i vanliga fall skulle imponerat stort på mig spelade ingen roll. Känner ni också så ibland? Att om ni behöver något är det de enda som ni letar efter, precis allting annat kvittar. Så är det för mig! Jag sprang runt flera timmar utan en enda kasse i handen, vilket är sorgligt! Tillslut hittade jag i alla fall ett par jeans, skönt att bli av med den ångesten! Och som jag självklart visste var det som magi, precis efter att jag köpt ett par jeans är alla klädesplagg och produkter intressanta. Jag vill ha allt! Vi käkade på pizza hut. Som jag hel säkert rekomenderade för Jennifer. Men det var inte så gott alls.. Usch det var snarare vidrigt! (för att vara pizza). Jag orkar inte berätta så mycket mer om gårdagen för jag kan verkligen inte fatta mig kort, det lär bli som värsta boken när jag är färdig med våran dag, haha. Idag och imorgon skall vi shoppa ännu mera. Vi har bestämt oss för att gå på bio ikväll och leta lite mer noggrant efter någon bättre reasturang. Det är så typiskt att det skall regna när vi (äntligen!) är här, Sverige och dess jäkla väder! Men det stoppar såklart inte oss, fast att mitt hår är blött det stoppar mig för att gå ut. Jag glömde nämligen hårtork hemma & självklart gjorde Jennifer det också. Egentligen borde jag inte bry mig eftersom jag lär bli blöt ändå när jag går ut. Hoppas det ger sig till slut, jag ber till Gud att det gör det!! <3 Nu gäller det bara att hoppas på det bästa. Näh, nu har Jennifer kommit ur duschen. Nu skall jag underhålla henne lite innan vi sticker ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0