Minnen för livet

Har gått igenom alla gamla bilder från datorn. Från när jag började jätte sten fram tills den enorma fjortistiden började. Vilka förändringar som sker! Jag kommer såväl ihåg när jag började umgås med Angelica, vi var nog Grums största fjortisar ihop utan tvekan. Men fan vad kul vi hade på den tiden! Vad folk tyckte om oss struntade vi fullständigt i, det enda som var viktigt var oss själva också det enda vi brydde oss om. Vi tog ingenting seriöst, hela livet var en fest. Och jag ångrar inte en sekund! Sedan kommer jag ihåg när jag bestämde mig för att bli riktigt nyttig. Jag tränade redan mycket, handboll, innebandy, boxning och gym. Så det enda jag ändrade på var matvanorona. Jag åt inte godis eller onyttiga maträtter på ett helt år. Suck on that! Det har jag min envishet att tacka för. Och framförallt sommaren 09, jag och Angelica hängde fortfarande ihop och fjortisarna började sakta men säkert rinna oss ur. Vi var till stallet eller shoppade hela dagarna, varje vardag. Planerade outfit eller var ute och sprang och framförallt skrattade hela kvällarna. Sommarens höjdpunkt var då skruvstadparken, jag visste knappt vem någon var där och det gjorde det hela mycket roligare. Istället för att vara största fjortisarna var vi nog Grums bortskämdaste ungar.. Vill inte ens tänka på hur mycket pengar vi spenderade varje vecka! Efter denna sommaren som varit (2010) har det återigen skett många förändringar, bra som dåliga. Vilket gör att jag saknar bara sommaren 2009 mer och mer. Den var helt och hållet oslagbar. Lätt! Man skall ta vara på vad man har och det man säger '' man förstår inte vad man hade förrän man gått miste om det''. Nåja, blicka framåt och leva livet är väl måttot? Glömma dagens bekymmer för imorgon kommer nya. Men en sak är säker.. Det har varit minnen för livet.♥

Kommentarer
Postat av: A

sommaren 09 = minnen för livet ♥

2010-11-30 @ 20:48:12
Postat av: Emma

the best summer <3

2010-11-30 @ 21:24:02
URL: http://toremmas.blogg.se/
Postat av: angelica





2010-11-30 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0