Lucia

Jag har glömt bort en sak, är det Lördag eller Söndag idag?? Hmm. Får fråga pappsen när jag väcker honom. Nu skall vi i alla fall åka bort till Grums Kyrka där vi får reda på vem som blir Lucia, spännande! Fast egentligen spelar det ingen roll, för alla är så fina ändå.. Det är mest äran. Hoppas på ett bättre framträdande än igår, trodde inte att något sådant skulle hända. Sak samma, den dagen är över nu. Man går mot ljusare tider eller vad det sägs? Efter lucian skall chaffisen få skjutsa in mig och jittilojsan till Skylsöndagen, julmarknaden så att säga på Maribegskogen. Finns alltid så mycket gott.. Jag lär bli smäll fet, en sådan godisgris som jag är. Haha. Nej, nu måste vi sticka.. Får inte komma försent!

Jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0