HOLA AMIGOS

Jag brukar alltid klaga på min jäkla otur men idag skall jag definitivt inte klaga. Jag har varit sjuk och krasslig hela veckan och nu verkar det vara på bättringsvägen. Perfekt till helgen! Jag har varit och är än frusen hela tiden, oavsett om jag ligger med tre dun-täcken på eller är ute i kylen, känt mig svimfärdig och varit totalt ork-lös. Skrämmande äcklig känsla kan jag lova. Hur som helst, nog om min sjukliga vardag. Den skall fan inte få förpesta mig något mer! Sitter hos Jennifer nu och vi skall snart sticka och kika på hockey, eller ja killarna framförallt. Haha. Sedan skall jag, Jennifer, Alex och Robin ha myskväll hos J. Vi har laddat med massvis med skräckfilmer och skall snart bege oss till affären. Fredagsmys om inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0