Det är mycket nu!

24 timmar räcker inte långt, långt ifrån till. Hur som helst, när mamma släppte av oss vid skolan imorse nämnde brorsan något om Kick off med matrådet och elevrådet och eftersom jag är delaktig i elevrådet var det bara att haka på, en skoldag med viktiga lektioner kastades bort men vad gör man inte för sin kära skola. Snack, snack och åter snack bestod hela dagen utav. Jag har kommit i underfund med att jag är väldigt rastlös och behöver vara sysselsatta hela tiden. Tänk er vad dagen gick långsamt! Fast sådana här dagar behövs också, vi fick bland annat reda på en hel del viktig information som jag skall redovisa i skolan på Fredag. Tur att kalenderar finns, annars skulle jag aldrig minnas det här! Direkt när jag kom satte jag igång med blanketterna angående julfesten, projektet. Än så länge ser det lyckat ut, imorgon lämnar jag in blanketterna. Hoppas på det bästa! (på tal om hur jävla skönt det skall bli att slippa de papprena, oh my god.)
Jag har också hunnit med att läsa lite på Svenskan, vi har prov den 27:de som jag absolut inte får glömma. Eftersom hela mitt inlägg består utav skolarbeten kan jag lika gärna tillägga att jag skall gå med i ett politiskt ungdomsförbund. Det verkar sjukt intressant tycker jag! Dessutom ett väldigt bra sätt att visa framfötterna på. Någonstans måste alla börja, detta får bli min start. Även bra träning på framförande, redovisningar och så vidare. Det kan alltså inte annat än båda gott! Näh, nu är det nog med viktiga måsten för dagen.. Snart skall jag dra mig till gymmet med Malin, lär inte bli ett allt för hårt pass men lite styrka skadar nog inte. Först och främst skall jag titta klart på Svenska hollywood frurar, alltså fyfan vad grymma de är! En sådan dam skall jag bli någon gång i livet.. Ur häftigt. På tal om kändisar, så har jag väckt intresse för en gammal goding. Nämligen Lena Philipsson. Låten ''Han jobbar i affär'' och ''unga pojkar och äldre män'' är mina favoriter, jag vaknar och jag somnar till dem. En tandborste i näven och en skrikande röst, haha jag skrattar åt mig själv!

Jag just nu! Myser såklart i min morgonrock med feta uggs som tillbehör till fossingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0