Bråttom!

Tjena
såklart har jag försovit mig om inget annat, men jag missade i alla fall bara första lektionen som ioförsig innebär prov. Alla tror säkert att det är därför! Hehe, bra timing ändå. Det är redan Fredag och hur härligt är inte det på en skala egentligen? Sovmorgon sovmorgon och sovmorgon! Mmmm. Tyvärr så är det så mycket i skolan just nu, så det är väll vad denna helgen kommer att gå åt till (mestadels) sedan lucia och skyltsöndagen i Karlstad förstås, men tiden räcker i alla fall inte till, usch. Jag avskyr att stressa. Har hunnit plugga lite på morgonen medans jag suttit i badrummet och värmt mig vid elementet... Det är så förbaskat kallt! Såklart kommer mina solstrålar och gör dagen underbar som alltid. Åh vad jag älskar er! Måste vara jobbigt att vara hund såsom jag pussar och gosar med dem hela tiden, haha. Men det är så svårt att motså. Nej nu skall jag kila ut till bilen och bege mig iväg till skolan.. Have a nice day ladies and gentlemen!


vad största delen utav dagen går till hemma hos mig, pussa på vååvvar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0