28 November, Första advent

Precis kommit hem från Grums kyrka där, Grums lucia utsågs. Sanna blev Lucia iår, det passar hon bra som. En jätte fin Lucia! :) Nu har jag letat efter en lovande mössa att bära på julmarknaden och jag har inte direkt funnit någon som är fin, hur som helst ser jag jävligt rolig ut är det bara att skratta på. Skadar aldrig att göra någon annan lite glädje, haha. Skall i alla fall väcka pappa som somnat ännu en gång, jäklans sjusovare. Visst om han somnar tidigt, men att sova middag är väll ändå att ta i? Han borde inte klaga på när jag kallar honom pensionersjävel iaf (de sover ju middag) hehe. Såklart skall jag dit med min bästis, det kommer bli så mysigt! Och vi kommer förmodligen få så ont i magen utav allt julgodis.. haha. Det är så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0