GLASSIG DAG

Har varit lite dålig uppdatering här på sistone, har haft fullt med allting förutom skolarbete konstgit nog! Men gud vilka härliga dagar det är nu i slutet. Vaknar upp på morgonen med ett stort jävla leende på läpparna, hur underbart? Solen sken när jag vaknade i morse så shorts och en jeansjacka blev dagens klädsel. Jag som trodde att det bara var slappt i skolan och att vi inte skulle göra nästan någonting eftersom betygen var satta men så var det dock inte fick göra nationella i svenska och matteprov idag, puh.. Nationella Provet i svenska gick faktsikt ganska bra vad jag känner på mig, är det bara jag som är bortom flötet eller är inte svenska hur jäkla kul som helst? När jag kom hem stack jag och pappa ut och gleeeed lite! Köpte glass öch njöt av den värmen som var. Tog mig därefter en promenad med älsklingarna och läste därefter igenom alla (nästan alla) läxförhör/prov, jag är lite smart som endast sparar de bra resultaten! Dem andra åker direkt i papperskorgen, haha. Befinner mig hos farmor just nu för att göra henne lite sällskap! Laddade nyss upp alla nya bilder ifrån mobilen och tänkte lägga upp några på bloggen men självklart så laddar jag upp fel bilder, så alldeles strax lägger jag upp dem! För just nu funderar jag ut hur jag ska bära mig åt för att lägga in de nya bilderna och inte de gamla, haha oteknisk kallas det.

Lånade Eriks gamla mobil och där hittar jag några utav mina gamla uppladningar, som bland annat är Lena Philipsson och Linda Bengtzing, ja allt mellan himmel och jord. Jag måste erkänna att man får faktiskt ett litet leende på läpparna när man lyssnar på gammal musik det är typ som att bläddra igenom en bok med massa gamla foton och minnen.. Alla minnen kommer verkligen tillbaka! ♥ Iallafall så kom Han jobbar i en affär upp. Där Lena sjunger att hon att handlat upp alla sina pengar på att köpa saker i den affären för att träffa på honom så mycket. Haha just då kom jag att tänka på att det var lite min stil ändå, jag känner igen mig helt och hållet faktiskt. Om jag skulle gå förbi en snygg kille på stan skulle jag kunna backa och gått tillbaka typ 10 gånger bara för att möta på honom och få honoms blickar åt mitt hållet, frågan är verkligen om han tänker den tanken som jag vill eller är hon dum i huvudet? Eller så skulle jag kunna släppa lös mina hundar så att dem sprang på honom bara så att jag kunde be om ursäkt för att få lite kontakt, haha hundtricket kallas det väll? Det är väll oftast killar som andvänder sig av det men jag skulle också kunna börja med det, vem vet, det kanske funkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0