Tiden räcker inte till!

Är det inte många som håller med mig där ovan? Min tid räcker aldrig till. De flesta som känner mig vet att jag alltid brukar komma försent, vilket inte är på flit, jag stressar av bara attan varje dag skall ni veta! Iallafall så tänkte jag börja lägga mig lite tidigare på vardagarna, eftersom jag ska upp rätt så tidigt. Men så kom jag i underfund med att jag inte hinner det. Men endel saker verkar ändå ordna upp sig nu i slutet av terminen, på tisdag har vi en egen planerignsdag för åk. 8-9, vilket är väldigt bra! Då skall jag se till att göra de sista proven som jag halkat efter med. Och på onsdag, så skall även 50 elever få åka på en föreläsning om olika arbeten och sådant i tingvalla, om jag inte förstod fel. Känns så skönt att bli av med alla sorters prov och timmar vid pluggande vi haft, och istället andvända tiden till att njuta av sommaren! Det här är definitivt det jag väntat på hela året.

Min dag
Lämnade in mitt biologi prov till Höökh idag, otroligt skönt att bli av med det och släppa det ur tanken! Vårshowen idag var super bra! Alla var verkligen jätte duktiga och otroligt fina såklart. Slutade därefter lite tidigare, och eftersom min & Jennifers buss inte gick förrens 50 minuter så satte vi ossn er på 97;ans uteservering och njöt ett tag. Något som vi inte märkte när vi satt där var att Filip och Fredrik satt bakom oss, (pizzakillen berättade det för oss därefter) så idag har vi även träffat på en kändis! ;-) Pizzakillen var även grymt snäll och gav oss gratis kebabsallad, vilken tur dag! Från och med nu tänker jag endast köpa pizza ifrån 97;an. Väl inne i stan, så gick vi runt och kollade lite på avslutningskläder (tänk, att nästa år så blir vi äldst!) alltså, varje år har jag varit verkligen jätte jätte förberedd på skolavlsutningarna, typ flera månader före har jag vetat precis vad jag ska ha och säkerligen haft hela outfiten platsad i garderoben. Men iår så är det annorlunda, jag har f*n inte en aning om vad jag ska ha på mig?? Jisses, nu börjar jag nästan få lite panik, haha. Men ett par skor eller två par skor som jag var intresserade utav hittade jag iallafall, ett par converse vita och ett par klackskor svarta, skulle passa utmärkt till skolavslutningen! Så det tror jag nog att jag skall köra på. Egentligen var det inte meningen att vi skulle springa runt i affärer och softa på uteserveringar även ifall det blev så, det vi egentligen skulle göra och gjorde såklart var att springa vår-ruset! Det gick helt ok! Som jag sade så är det här med tid inte riktigt min starkaste sida, vi kom dit nästan sista men som tur är så hade vi lite krafter och såkallade '' fula tacklingar'' som vi kunde andvända oss av genom att ta oss förbi folk. Träffade på Maria och Eric, och vi fick även medalj och olika slags energidrycker efter springrundan, var faktsikt mer annordnat än jag trodde. Oj, nu hinner jag inte skriva mera för idag, jag måste hinna duscha och även raka benen (håll tummarna för att jag INTE skär mig!) sedan måste jag rusa hem och in i en säng som väntar på mig. Puss

Ps, väldigt dåligt med bilder, verkligen! Laddar upp imorgon från vårruset b.la! Håll utkik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0