Stressig dag, minst sagt


Skyndar mig med ett jätte snabbt inlägg. Nåja, den här dagen har bestått utav följande


skola

dubbelbollen (fotbollscup)
taggat inför match hos jennifer
åkt till arvika på match
tagit det för lugnt och gjort alldeles för lite

Nästan för kortfattat, haha. Direkt vi kom till skolan så hade vi fotbollscup, tjejerna inklusive mig såklart, har ännu en gång gjort ett eget lag. Vi taggade till genom att måla kattränder på kinderna & farmor-rött läppstift på läpparna, ja ni kan ju tänka er vilket jävla lag! Hur som helst, cupen gick helt ok. Två vinster, en oavgjort & en förlust för oss tjejer (räknar inte med grabbarna). På hkn fick vi även testa på något nytt, inbakade korvar, vet dock inte om det heter så men det är vad jag namngett dem till! Riktigt gott var det, snabbt och lättvindigt. Fick en provlapp hem också så jag kan öva på lite för ett högt resultat. Direkt efter plugget så stack jag och min kära Jennifer in på ica, vi tänkte något i stil med; om vi laddar med redbull och frukt innan matchen, så lär vi vara pigga och allerta tills matchstarten! Spelade dock inte så stor roll, även om vi lyssnade på hårdrock hela vägen till arvika & snackade förfullt om sommarens alla planer, vi förlorade ändå. Menmen, eftersom jag tror på det där, att det finns en mening till allt, så kanske Gud inte riktigt var på humör idag? Nästa gång då jävlar! Enda jag kan säga. Fick skjuts hem utav fam. Martinsson igen, vilket var mycket snällt! Kom inte hem förrens 22:00, så jag hann tyvärr inte med en springrunda.. Istället slösade jag min tid på att läsa någon tidning och att skälla på Eric (fyfasiken, vad syskon är jobbiga!!!) Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan titta vidare på Hollywoodfruar, my favourite! Medger om att jag inte höll vad jag sade, detta skulle bli ett kort och snabbt inlägg.. Men icke då, jag är dryg & jag kan inte fatta mig kort, lägg även en blick åt att jag erkännde det. Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0