söndag är lika med slappis dag

Jag är nog hur trött som helst, ofattbart. Okej, jag överdrev nog lite där ovan om att det är en såkallad slappis dag, egentligen tycker jag att en typisk söndag ska vara riktigt lat, jag har dock rört på mig rätt så mycket idag men jag har knappast gjort någon nytta. Ställde klockan på 07:30 igår, men ni vet väl hur klantig jag är? Såklart hade jag det inställt på vardagar bara, så jag vaknade 09:05, 10 minuter precis innan det var samling på matchen. Eftersom klockan inte ringde när jag vaknade och jag brukar vakna upp mitt i nätterna så antog jag att klockan var natt, och då menar jag att jag inte tog någon brådska på mig, ni vet hur slö jag är? Tills jag fick se klockan, då blev det en väldig fart på mig och jag fick skynda mig av bara attan! Först ringde jag och berättade att jag inte kunde vara med som en kompis skulle meddela och efter några få minuter ångrade jag mig dock och ringde raskt upp igen och frågade om skjuts, vilken super tur att dem kom och hämtade mig! Tusen tusen tack! Lite som tur i oturen fick jag sedan reda på att det var samling vid Grums pizzerian och inte ip som pappa berättade klart och tydligt för mig, haha tänk om jag gått till ip och stått där som en dåre och undrat om alla lämnat mig?! Nog om det, matchen blev tyvärr oavgjord och spelet blåstes utav med poängen 3-3. Och just ja! Måste berätta en till tabbe som jag gjorde under matchen, den domaren vi hade idag den var verkligen otroligt otroligt dålig, och nu menar jag på allvar! Han dömde verkligen bara åt andra laget, inte för att jag bråkade med honom eller så han var bara ruskigt dålig, har faktiskt aldrig träffat på en dåligare domare! Tänk er ens! Han dömde offside åt andra laget precis hela tiden, när det inte ens var det) när det var offside för oss kunde han självklart inte blåsa i den jävla pipan, han dömde om utkast för att tjejen i andra laget ''råkade kasta lite snett'', han blåste av matchen mitt i vårat anfall! Det var nog det vi blev mest chockade över. Alla reagerade verkligen på det här. Först tänkte jag gå och fråga honom om varför han blåste av matchen mitt i ett anfall men han log åt mig och då slog tanken mig '' han är ju bara en gammal gubbe, om jag gör honom arg lär han få en hjärtattack och dö''. Men den tanken slog nog inte tillräckligt hårt för jag var såklart tvungen att säga '' jävlar vilken dålig domare alltså, aldrig stött på dåligare'' självklart så gick han framför mig och vände sig snabbt om för att kolla vem som lagt den kommentaren och gav genast den mest fulaste blicken till mig. Klantarsle Emma!! Väl när jag kom hem så sken solen och jag blev genast på bättre humör, eftersom jag förväntade mig regn och molnigt. Jag lade mig ute och solade några timmar eftersom jag var nästan döende kändes det som. Sprang därefter någon halvtimme vilket var urskönt! Nu sitter jag hos farmor för jag tänker inte försova mig en gång till! Ska snart ducsha och göra sängen lite sällskap, den rättare sagt ropar efter mig just nu!


Ps, är det bara jag som verkligen drömmer om att få vara lika lång som Paris Hilton?
Själv tycker jag att det är ur snyggt på tjejer som är långa. Så glamouröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0