SOMMARFEELINGS <3

Nu ska jag duscha och avsluta den här super bra dagen! Har bara bra dagar att se framemot just nu, är inte livet underbart? Jag är fan jätte lycklig, men det var väll ingen nyhet, hehe. Hoppas ni också mår lika bra som jag? Jag tror nog att de flesta ungdomarna gör nu innan sommarlovet, massa längtan och spänning inför den fartfyllda sommaren. På tisdagen (efter skolavslutningen) drar jag och mina babygirls på utflykt! Vi ska spendera den i Göteborg och glida igenom dagen med en massa skratt, fnitter, leenden, äta tills magen spricker och bli spyfärdig genom alla karuseller, sommarfeelings. Eller vad säger ni? Wounderfoul!
Pratar med min Emma om när vi ska träffas, vi har planerat in att jag ska åka till henne på hennes skolavslutning hon går ju ur 9an somsagt. Så det skall vi fira! Vi ska grilla och mysa, och talat om utgång, hur det än blir så kommer det bli jätte bra! Längtar efter dig baby ♥


Såhär ser jag ut som osminkad, eller jag har mascara kom jag på nu. I vilket fall, så tycker jag att tjejer ser mycket bättre ut utan allt kladd i ansiktet, det förstör ju bara. Själv känner jag mig mycket snyggare med mascara än massa foundation och allt annat klet mellan himmel och jord, det förstör bara huden. Haha, min åsikt! Den brukar vara olik andras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0