Plugg!

Sådär. Ännu en skoldag avklarad, tänk att det snart är sommarlov! Bara 5 ynka veckor kvar, och som alltid för mig så glider jag igenom dagarna.. Jag älskar livet. Jennifer, Evelina och de andra skulle & ta kort med konfirmationen, så jag ger er lycka till och ni kommer bli ur snygga tjejer! Sitter just nu i biblioteket och väntar på att Angelica ska komma hem, vi tänkte ta moppen hem till mig för att göra en massa sysslor. Jag ska plugga av bara fasen och Angelica får hjälpa mig eller något sådant ;-) Tror att hon är hemma nu så jag ska bara skriva färdigt här så sticker jag. Ikväll blir det även träning, och sedan återgå till allt arbete som jag har att göra, mums! Förresten, vilket underbart väder det är ute! 10+ till så är allting perfekt, passa på att få lite färg borde jag också göra. Hoppas ni har en fortsatt bra dag, ses!
jag och angelica
Jag & Angelica njuter fullt ut utav stadslivet i Göteborg, så livet skall vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0