Planer

har fortfarande lite saker att hinna med, jag gör en lista så att jag inte glömmer bort något.

Mondag (idag)
långpromenad med hundarna
ut och springa
måla naglarna
göra ansiktsmask
duscha
kolla norska hollywoodfruar!
sova

Tisdag
göra färdigt allt skolarbete
springa elljuspåret 2 varv
shoppa avslutningskläder och sommarkläder med mamma
beställa tid för
navelpiercing
ut och springa!

Onsdag
soft dag i skolan!
resterande dag återstår det att tagga rejält till matchen!
Sif - Nor, kom och kolla!
möjligtvis oreflimeparty hos Jill, ifall det hinns!

Torsdag
till frisören och beställa tid
fotbollsträning
premiären utav sex and the city 2?

Fredag
soft dag i skolan
även
springa och vinna grumslunken! (;)
resten utav dagen återstår att tagga till fotbollsmatch, be there!
om vädret tillåter även ett dopp vid sjön!

tjejkväll på hotellet i stan, (ang, don't forget?!)

Lördag
springa woodjoggen
återstår att se vad dagen erbjuder!



Åh vad jag älskar er mina lurvbollar! BIGKISS

Kommentarer
Postat av: Angelica

Glömmer inte ;p

2010-05-24 @ 20:12:28
Postat av: Emma

Visste väl att du skulle lägga det på minnet :D

2010-05-25 @ 22:42:38
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0