Otursdag?

Har hunnit med det ena & det andra idag känner jag, och jag har även stått ut med denna förjävliga otursdag! Hm, satt vid Eriks dator förut och gjorde klart mitt biologi arbete, när jag skulle skriva ut det så raderas såklart allting, fyfan tänkte jag! Menmen, det var lika bra att sätta igång igen, men aldrig på den kassa datorn igen! Så jag cyklade hem till farmor istället, när jag väl cyklar så fastnar byxorna i kedjan och jag rammlar med en duns ner på marken, och fyfasiken vad ont det gjorde! Menmen, väl framme hos farmor så satte jag igång för fullt på direkten, så nu är jag klar. Vilket är en grym lättnad, idag har jag varit super duktig. Och eftersom det verkar ha varit min otursdag idag så kanske det blir min turdag imorgon? Nåja, nu är iallafall oturen borta, efter regn kommer solsken.. Sägs det väl? ;-) Nej nu måste jag kila hem, hoppas cykeln är lite snällare mot mig nu bara. Ska kolla på ''Anna Anka söker assistent'' och därefter ta ett långvarigt och mysigt bad.. Sjukt skönt att belöna sig med det efter en hård träning och en massa pluggande och inte minst sagt stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0