Nyttig söndag



Nu har jag varit duktig och fått ett och annat gjort, allting förutom skoljobbet tyvärr. Har bestämt mig för att göra det när mamma kommer hem så hon kan hjälpa mig lite med dikt analyser. Istället för att plugga har jag varit ute och sprungit två gånger och även tagit en lång promenad med Herrman & Melker. Också har jag varit nere på yellow och fått lite färg, var egentligen meningen att jag skulle sticka ner till Elin och Angelica vid grönberg men dryg som jag är så hann jag inte det. Mina kära vänner har konfirmationsavlsutning idag också, hoppas det gick jätte bra & att ni mindes era tal.. ;-) och jag hoppas såklart också att ni har fått jätte fina presenter! Gud vad avundsjuk jag är just nu, finns väll ingenting bättre än att få smaskiga presenter med en samlad släkt bredvid sig? Nåja, jag är så shoppingsugen nu så det är inte sant, ska nog klicka in och kolla runt på lite sidor, kanske lättar lite iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0