Monday is gone the week keeps going on!

Har suttit och vilat ut mig lite genom att läsa en bok, satt dock lite längre än vad jag trodde! Fastnar alltid i böckerna när jag läser gör inte ni det? Det är så himla skönt att bli av med allt i skolan nu! Okej, om någon lärare läser det här menar jag inte att ni gör tråkiga uppgifter (ni gör jätte bra jobb! Keep goin'!) utan endast att det är en liten flicka som verkligen längtar efter sommarlov! Sol, bad, resor och allt möjligt som inträffar finns nog inget bättre ♥ Just nu så är jag hos farmor, om jag inte har någonting att göra efter skolan går jag alltid till henne. Perfekt när man behöver någon och prata med som lyssnar och förstår (älskar dig farmor), nu håller farmor på att göra pizza åt oss.. Vilket jag inte åtit på år och dar.. Hemgjord pizza är mycket godare i mitt tycke! Tror nog att jag sover över här en natt till, alltid lika mysigt! Förövrigt så har vi en egen planeringsdag imorgon i skolan vilket sitter perfekt just nu :D 2 prov och en inlämning skall jag fixa imorgon sedan tar jag fritt från hårt plugg i några månader! Firar det genom att åka in till stan och handla färdigt allting inför avslutningen samt lite sommarkläder, med min mamma dessutom. Shoppar nästan aldrig med henne, borde vi göra oftare och det här känns som en bra början på det. Puss på att den här dagen är perfekt! Hoppas eran dag är lika underbar som min! Mina sista dagar i skolan fylls alltid av längtan och andra sommarminnen.. Det går inte att göra något annat än att älska.

Jan och Farmor, när vi var i Grekland!
Jag har nog världens bästa farmor, visst hon är väldigt överbeskyddande och vet precis hur man ska gå mig på nerverna, men hon finns även alltid där och det är alltid till henne jag rymmer till när jag har bråkat med mamma/pappa. Jag älskar dig farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0