Tidningar borde lägga mer tid på viktiga saker.

Ja, ni hörde vad jag sade? Min dator är tillbaka! Nu behöver jag inte låna Erics eller farmors dator något mera. Alla mina bilder och musik är sparade på den här datorn så ni kan inte ana hur grymt tacksam jag är för att ''datasnubben'' fixade det här åt mig, tusen tusen tack! Du är värd guld. Eftersom det var ett tag sedan jag var inloggad på den här datorn kollade jag runt på lite olika bilder, tillslut hittade jag min mapp som jag gjort för några år sedan med endast kändisar som innehåll. Paris Hilton, Angelina Jolie, Brad Pitt, Britney Spears, Lindsey Lohan, Ahsley & Mary Kate Olssen, som tog del av den största platsen. Jag måste erkänna att Paris Hilton var nog min största idol och därefter Britney Spears och tvillingarna Olssen. Jag tycker själv att det är väldigt faccinerande att Paris Hilton är nog den som man hört mest ifrån, platsat framsidan för dem flesta tidningarna. Men vad har hon egentligen gjort? Eller vad är hon känd för? Ungefär ingenting. Det folk känner igen henne ifrån är vell egentligen hennes såkallade vilda partynätter, shoppingrundor, och varierande förhållanden, eller ja, dem flesta (alla borde veta) att hennes släkting äger den stora lyxiga hotellkedjan ''Hilton'' som finns runt om i världen. Men det är ändå inte någonting som hon har gjort, och om man ser det såhär. Hennes syster Nicky Hilton, är inte alls lika känd som Paris, men ändå har Nicky nått mycket mera framgång än Paris, medans hennes syster har gjort olika klädmärken och kläkollektioner, reklamer och annat så har Paris rättare sagt gjort ingenting? Som är lika med shoppat och festat. När jag väl tänker efter så borde det inte riktigt vara så, Nicky borde få mycket mera publicitet än Paris, det har hon förtjänat. Tidningarna borde lägga ner sin tid på att skriva intressanta saker och skriva om folk som förtjänar det. Att få veta vilken kille Paris kysste eller vilken drink hon drack, vem bryr sig om något sådant? Samtidigt som man kan skriva om någon ny klädkollektion, mode till våren och likaså, som vi kan få inspiration ifrån. Nu menar jag egentligen inte bara om dessa två kändisar, utan rättare sagt all skit som tidningarna lägger ner sin tid på att skriva om, uttnyttja tiden till något mer intressant och viktigt istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhopp kikar in* :)

2010-05-16 @ 20:13:50
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: emma

tjena tjejen :D tycker jag lät som en bra ide!

2010-05-17 @ 16:36:11
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0