HELG!

Hej alla glada!
Dagen har bestått utav skolan som vanligt, den gick rätt så fort.. Skola dagarna bara glider förbi mig känns det som, det går så jäkla fort! Endast 15 skoldagar kvar innan sommarlov?! Så det gäller att satsa så högt man bara kan och ge järnet i skolan. På so:n skriver vi om olika kyrkor, jag valde själv Jehovas Vittnen. När jag skulle in på datorn & trycka upp det som jag sparat, jo tro på fasen! Allting var som bortblåst. Datorer + Emma = går inte ihop! Avlsutad skolan i datasalen & där tog vi även helg! Ledigt i 4 dagar, mums.. Tyvärr, så har jag massor utav jobb att sköta så det blir ingen lugn helg för mig dock. Jag och Jennifer belönade varandra genom att sticka ner till solariumet och få oss lite färg, även om det är så dystert väder ute så kan det knappast hindra oss ifrån att bli bruna och fräscha. Efter den ljuva starten så ringde vi in pappa som fick köra oss till Orrby för att stå & sälja kakor, fikabröd m.m, gick galant! Stod där i ungefär 2 timmar och eftersom vi skrattade lika mycket som alltid så var det inga problem, planerade även in att stå och sälja bröd & fika ungefär en gång i veckan, tycker att det lät som en bra ide, vad tycker ni? Eftersom jag och Jennifer bara satt där och var söta så samlade vi in lite dricks, som vi sedan köpte baguetter för (1kr st) som vi mumsade på när vi kom hem. Jennifer har precis kommit ur duschen så nu skall hon fixa till sig lite & därefter ska vi kila hem till mig en stund, kommer förmodligen bli en lugn kväll hemma med Jennifer idag, eller ja lugn? Vi ska tagga utav bara fan inför vinsten imorgon! Och jag ska även tvinga Jennifer till att kolla på 8mile, så vi har något läckert att dreggla över, haha.
En mysig bild från en varm och framförallt härlig sommarkväll med brudarna!
Hemma match imorgon.
Slottsbron - Kil
matchstart: 11:00
Litar på att ni håller tummarna för oss och även kikar förbi en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0