Härlig dag på stan!



Har bara gått runt och strosat på stan idag med Angelica, det är aldrig fel.
Sverige har en sådan underbar sommar! ♥ Hittade alla kläder jag ska ha på avslutningen också, så nu behöver jag inte stressa mer över det vilket är väldigt skönt. Är grymt nöjd över vad jag hittade, men jag skall inte avslöja vad ännu ;) hehe. Har precis kommit hem och ska strax iväg igen, Angelica tvingar med mig på någon slags föreningsfest, frågan är om jag passar in där men det är lika bra att chansa och ta åt sig av vad kvällen bjuder på. Är även väldigt orolig över min mejk just nu, haha jag andvänder aldrig kajal! För det mesta bara rouge, ögonskugga och lite mascara så om det är någon som skrattar så vet jag varför..  Jaja, ska ta en snabbis med vovvarna nu så vi hörs sen! Ha en så trevlig kväll, puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0