Händelserika dagar = dålig uppdatering, lite tid


Hittade en söt bild på Jennifer sedan Lifeline - cupen. Den här bilden bjuden hon oss på! Jag kom att tänka på, hallå tjejer? Inte alls länge kvar till Göteborg nu, tagga! Kommer bli ett minne för livet känner jag på mig, och ett tips till er håll igen plånböckerna och spaaaara! Den här sommaren kommer bli dyr!

Dem sista dagarna har det inträffat en hel del för mig, det brukar väl vara så nu mot slutet men tyvärr så fick bloggen lida. Nåja, tänkte gå igenom dagarna lite mer kortfattat än vanligtvis, även om det är trist att läsa när jag inte lägger in detaljer. Visste ni det, att det jag behöver träna på inom skrivkunskap är att fatta mig kort, det gäller nog dem flesta sakerna för mig, jag brukar alltid förklara extra noga och i minsta detalj för att alla ska förstå så mycket som möjligt. Konstigt nog är att dem flesta brukar ha svårt för att skriva långa texter och för mig är det precis tvärtom.

Torsdag;
vanlig dag i skolan, hade matte prov som jag inte hann klart med eftersom jag gick hem tidigare ifrån plugget, därför att jag var så trött! När jag kom hem så var det såklart ingen hemma och ingen nyckel fanns det ute heller, så det slutade med att jag somnade frysande på en solstol, efter tre långa timmar så var mamma och vovvarna äntligen hemma från en jäklans lång promenad om jag får säga! Piggnade till efter att jag sovit ett par timmar så stack ner och mötte Jennifer för ett frisörbesök, avslutade dagen med fotbollsmatch.

Fredag;
Hade inga lektioner överhuvudtaget i skolan idag, kändes nästan lite onödigt att gå dit! Äsch, jag fick iallafall träffa mina underbara vänner. Stod iallafall i cafeterian i några timmar då jag fick sällskap av både Angelica och Simon, så det utnyttjade tiden ganska bra, började även skriva på en ''bok'' tänker inte berätta vad den handlar om fullt ut men en ledtråd är att det har med utseende att göra. Vid 12 startade Grumslunken upp och jag och Jennifer hade anmält oss som tävlande. Dels för att det var kul och även för att höja betygen i idrott, fick iallafall en 5:e plats för tjejernas eller något liknande, hade både örhängen och headset som jag tappade ungefär hela tiden, när jag nästan var framme i mål så får jag håll på köpet så jag antar att det hindrade vinsten lite också, hur som helst jag tar det nästa gång! Passade på att ha lite vattenkrig också, stackarna fick nästan inte en träff på mig jämfört med hur blöta dem blev, haha.. Jag skrattar ännu åt det! Jag och Angelica stack sedan ner till Erica och bokade styling till skolavslutningen, vilket jag tror kommer bli super bra! Skadar aldrig att lyxa till det lite ibland, och jag är dessutom inte 18 år än så jag kan vara hur bortskämd jag vill... Fan vad bra!! Skämt åsido, men lite stämmer faktiskt. Sedan hämtade pappa upp mig, Jennifer och Angelica för att köra oss till en match, bra spelat tjejer! Körde utan byte för min del igen, eftersom vi förlorade så kan vi skylla på att det var mitt fel, eftersom jag tillslut inte kunde ge 100% sak samma, matchen var bra och vi fick lite träning iallafall! Nu ska jag snart sticka hem, tänkte fortsätta skriva på min såkallade bok och därefter fridfullt slockan in, imorgon väntar nya äventyr! Kommer förmodligen bli en fullplanerad Lördag utan lugn och ro. Hur har eran Fredag sett ut? Jag har somsagt haft fullt upp men det är aldrig fel det heller, nej nu måste jag sticka jag skriver mer imorgon!
HA EN TOPPEN FREDAG!


Den här godingen ska jag mysa ner mig med i sängen när jag skriver, enligt mig så kan inte en regnig Fredag bli bättre! OBS, Herrman har löshår på bilden, dock inte hans öron som vissa tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0