HÄÄÄÄRLIGT BRUDAR!


 IGÅR
Vaknade i Jennifers säng med en riktigt trött jennifer (inklusive mig såklart). Även om vi var/är lediga från skolan så fick vi dock ingen sovmorgon, våran match började klockan 11, så det var bara att bege sig upp ifrån sängen. Lina hade med sig musik till matchen så vi hade iallafall något att tagga till, ett plus! Eftersom det var DM-Match, var det en rätt så viktig match, och bra som vi är.. Så vinner vi! Det stod 3-1 när domaren blåste av matchen, själv tänkte jag (jävlar så synd att vi inte nollade dem, hade varit lite kungligt ändå.) Efter matchen, hurrade vi såklart över vinsten och sjöng där även för Emelie, som blivit en riktigt snygg 15 åring! Grattis!! Jennifer kom iallafall på super iden om att vi kanske skulle sticka in till stan och shoppa lite, nu när det vart så extremt fult väder så är faktsikt shoppa det bästa man kan göra, så det gjorde vi! Som tur är så skulle mamma & farmor också in till stan, så vi behövde inte springa efter bussar.. Puhh.. Bussar + Jennifer & Emma = katastrof. Väl inne i stan så hittade vi både ett & annat, fick med mig en jätte söt sommarklänning och en grå-vit randig tröja hem. Riktigt nöjd! Jennifer köpte något linne och lite smycken, fint! Shoppingen avslutade vi genom att köpa ett varsit paket färska svenska jordgubbar, mums! På hemfärden sprang vi in på ica, och handlade mycket godis och musli, vi proppade i oss så mycket onyttigt godis så det kändes som att jag skulle spy när som helst, usch och fy. Men men, ibland måste man vara onyttig också, äter nästan aldrig godis så det borde inte ha gjort så mycket. Kvällen bestod av att sminka varandra, Jennifer blev dock inte så nöjd över min sminkning på henne, haha jag rättare suger på att sminka. Jennifer sminkade iallafall rätt så bra. När vi var klara med mejken så stack vi ut och spanade in snygga killar, haha kan tänka mig att vi åkte förbi ett visst hus 10 gånger och kollade på en killes muskler.. Att jag ens berättar det här. Jennifer åkte hem lite senare och jag somnade framför en film.

IDAG
Vaknade runt 08:00, påbörjade morgonen vid mycket film tittande och mys-time med vovarna, perfekt start på dagen! Stack ut och sprang en runda därefter, sprang förbi farmor. Sitter hos farmor nu & ska snart hjälpa henne att städa och lite allt möjligt tråkigt som behöver göras. Ni kan inte ana vilket jäkla skavsår jag har, på båda fötterna. Jag lider så mycket, det är nästan omöjligt så ont det gör. Ska nog träffa Jennifer lite senare, får se vad vi hittar på! Ska iallafall iväg och träna lite, och be pappa få hem boxningsäcken som det aldrig blir något utav. Imorgon ska jag & några tjejer på bio iallafall, vad vi pratade om. Så det blir nog trevligt. Förövrigt så har jag jätte mycket skolarbete som måste göras innan betygen sätts som dem gör väldigt snart. Bråttom bråttom, så all tid som blir över ska det pluggas på! Hoppas det inte bara är jag som har det så himmla stressigt nu på våren?!
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0