GAMEDAY

Gör ett snabbt inlägg, det hinner jag!

dagen kortfattat
skola
hem till farmor
hem till mig
match
plugga
ut och springa

Har varit en jätte bra dag idag också, flyter på grymt måste jag åter säga!
På hemkunskapen gjorde vi nybakade bullar, jag och Jennifer var i en grupp.
Jag lär ha fått ig efter att jag kokade mjölken när jag skulle ha den i jästen, och det skulle tydligen vara ''fingervarmt'', det man gör på hemkunskapen är alltid så jävla noga måste jag säga och det blir dock inte godare än det jag gör hemma, det förstår jag inte riktigt. Eller ja, om dem taggar ner lite så är det fine för mig. Dom blev iallafall goda! :D Iallafall, på vägen hem sprang jag och Jennifer förbi ica, Jennifer rekomenderade en ny sort flingor till mig. Så nu hoppas jag att dom är riktigt goda som hon säger, blev helt beroende utav förra valet när det gällde flingor hon gjorde. (flingexpert?) Eller så känner hon mig så väl så att hon vet vad jag gillar. Det är även väldigt varmt i luften ute & inte så soligt, vilket är ett perfekt väder att spela fotboll i. Jag och några kompisar ska springa vårruset på Torsdag så vi har planerat att åka in till staden direkt efter plugget och sätta oss på någon mysig uteservering & även kolla runt lite i affärerna.. Låter som en bra ide tycker jag. Ska spela match om någon timma nu, ska försöka tagga upp lite nu innan! Ska provsmaka mina nya flingor och plugga lite, har prov imorgon som jag inte visste om. Jaja, ha en fortsatt bra dag alla söta!

Strandvallen, klockan 19:00
Slottsbron - Häj
Kom och heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0