Fruktsallad

Ska åka och handla lite ingridienser med mamma till en fruktsallad. Blev genast sugen på det när jag läste det i någons blogg, iallafall man kan blanda in nästan vilken frukt som helst, för att få lite fräschare smak på salladen så tänkte jag ta kesella till, lät det som en bra/dålig ide? Hur som helst lika bra att testa :D Dem brukar säga att forskarna blir över glada om deras experiment inte blir som de trott efter att dem testat något nytt. Mitt fall är nästan likadant, testa något nytt.. Men jag hoppas att den blir god.

Ingridienser, vad jag ska köpa!
Banan
Jordgubbar
Melon
Päron
Apelsin
Äpple
Kessella

Just ja, man brukar alltid få små torra brödbitar i kycklingsalladen och jag tänkte eftersom detta blir fruktsallad så kanske man kan testa cornflakes flingor istället? För den knapriga delen, kanske inte var en sådan bra ide, men testa går ju.


Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! Två smyckestävlingar pågår !

De hälsar tack o tack :) Haft en bra helg ? :)

2010-05-17 @ 19:41:17
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, den har flytit på bra faktiskt, har hunnit med en hel del! På din sida då? :)

2010-05-18 @ 16:05:43
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0