Film och flingor


REKOMENDERAR!

Är helt slut i både kroppen och i själen, antar att det är ett bra bevis för att jag kör med min kropp för mycket. Beslutade mig iallafall för att stanna hemma och vila upp mig lite. Ska snart klicka på Mtv och hoppas på att dem visar The hills, för det är det jag vill se just nu, eller Segemyhr. Eftersom jag inte varit i skolan idag och dessutom så har jag varit helt ensam nästan hela dagen. Så har jag dock inte skrattat lika mycket som jag brukar göra med mina godingar! I det syftet så vore Segemyhr en passande film med lite Start flingor till, dem är verkligen super goda! Känns som att jag verkligen drogar dessa flingor, eller äter dem som godis? Det är ju bättre iallafall! Imorgon så ska jag förmodligen ta med mig Angelica bortmot staden för att få lite inspiration till avslutningskläder, får se om jag hittar något fint! Brukar vara rätt så kräsen när det gäller olika klädesstilar, jag kör oftast med vita enkla vackra klänningar. Vore kul att testa på något nytt någon gång, utan att känna sig obekväm i det. Nåja, om vädret är fint så vore inte en uteservering fel i det läget. Oj just ja! Mitt lag spelar match idag, kan tyvärr inte vara med det är synd. Men jag håller iallafall tummarna här hemma för er! Och hoppas att det ger en liten medverkan iallafall. Den här vinsten är eran tjejer ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0