Fika hos farmor



Farmor springer runt för fulla muggar och bjuder på det enda & det andra.
Det är väldigt roligt att vara med dem måste jag medge, dem kan liksom sitta och snacka om en sak i flera timmar.. Och tycka att världens minsta grejj är världens strösta ''grejj''. Just nu sitter dem och talar om vilket fint väder det är ute, men det är fortfarande kallt, och då kom jag att tänka på! Imorgon, är det fint väder då? Ja, tydligen ska det bli soligt och mysigt då. Så nu hoppas jag verkligen att dem har rätt, för jag är så sugen på att sitta på en mysig uteservering och bara titta på folk som går förbi, och inte ett minus till att jag är så sugen på att shoppa sommarkläder nu också, så jag borde kanske passa på imorgon ändå? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0