Beautiful Day - T

Vilken underbar dag det har varit idag! Stort +. Dagen har bestått av följande (kortfattat):

skola
laga mat
plugga
träning
möta jennifer & ut med vovvarna
baka tills imorgon med jennifer, (absolute gorgeus!) namnam
springrunda med jennifer

Har varit på ett super humör ända sedan morgonen idag, fyfasiken vad härligt!
Kände att jag fick mycket gjort i skolan också, blev klar med en inlämningsuppgift jag inte visste att vi hade. Vilket var en lättnad att ha färdig! Pratade med Annelie lite efter lektionen om betyg och sådant, vilket ledde till att hon berättade om ett arbete vi ska jobba med ca 10 veckor nästa termin, låt ytterst spännande faktiskt, ser fram emot det. Väl efter skolan så åkte jag med pappa hem. Lagade mat & pluggade, blev ett litet experiment med hk;maten som vi gjorde igår, den var väldigt god & enkel att göra somsagt, lade till ost & bacon som extra. Väl när mitt favoritprogram börjar på tv;n nämligen The Hills, så var det dags att bege sig av till träningen. På träningen övade vi på olika slags dribblingar, långbollar och det som jag överhuvudtaget har svårt för! Tur att jag var på ett sådant super-woman humör idag, så det var väl lika bra att utmana humöret på mina svårigheter. Men utan träning inget resultat, Lika sant som sagt! När jag kom hem så stack jag & mötte Jennifer med mina älskade vovvar, oj nu lät det dumt.. & såklart min älskade Jennifer. Vi satte igång och bakade direkt, kan meddela er på direkten att om någon arbetsförmedlare råkar se mitt inlägg, rekomendera Jennifer & Emma på direkten som bakare på erat cafe! Kommer bara bli bakverk utav högsta kvalite, och nu snackar jag inte bara, det såg riktigt riktigt snyggt ut faktiskt. Ska lägga upp en bild på vårat mästerverk om usb-kabeln vill funka så att säga! Spänn ögonen everybody! Vid 9 halv 10 så stack jag & Jennifer på en springrunda, hon tog vägen hem till henne & jag vägen till farmor. Och nu sitter jag här, har överfört lite bilder sedan lifelinecupen, dubbelbollencupen, och vårat mästerverk, lägger nog upp några bilder snabbt här snart, så att ni får se. Nej nu måste jag skynda mig att överföra bilderna till bloggen och dra mig hemåt, sista skoldagen imorgon.. Gäller att vara extra duktig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0