Älskar att leva!

LIVET ÄR SÅ HIMMLA UNDERBART ♥ JAG ÄLSKAR DET!

några saker som jag älskar är

mina världens bästa vänner!

min familj!

träffa nya folk!

bara njuta av livet.
 
 I just adore it


Dagen:
jag har haft en helt otroligt underbar dag, konstigt nog diggar jag dem flesta dagarna i mitt liv! Väldigt sällan jag ser grått på mitt liv, och nu när jag tänker efter så skulle jag nog ta självmord om jag mådde så dåligt som jag vet att det finns folk som mår.. Feel sorry for you unlucky people! Kämpa och gå mot bättre tider är det enda jag kan säga och det viktigaste: Livet blir mycket roligare om man ser positivt på saker och ting! Dagen har jag spenderat på stan med my dear mother, tog grymt lång tid för mig att bestämma mig och göra mina köp när mamma var med! Gud, vi har så otroligt olika syn på saker och ting som kanske är bra i det här tillfället, det får mig att tänka efter lite mer innan jag köper och somsagt inte köpa allting jag ser. Men jag kom hem med väldigt snygga grejer och jag är mycket nöjd över mina köp, ingen ånger för 50 öre ens. Imorgon blir det en heldag på universitet med 56 elever från hela åk. 8 vilket jag tror kommer bli mycket roligt och intressant! Vi ska åka på morgonen och kommer inte hem förrens eftermiddagen och vi ska b.la lyssna på en föreläsning om arkitektur och något mera, var det design också? Låter väldigt lockande enligt mig, att ta kunskap från annat håll och även få lite ider till gymnasie val kan vara till stor hjälp! Och jo just ja, ni kan inte ana! Jag är 100 % säker på vad jag vill jobba inom i framtiden nu och mitt gymnasieval, kom väldigt plötsligt (jag vet). Jag älskar att skriva somsagt, och har faktiskt väldigt bra fantasi (inte för att skryta) är rätt så bra på att få till texter också. Jag ska bli författare eller journalist! Jag tycker att det låter som ett perfekt yrke för mig.. Och jag har inget tvivel i det hela som händer sällan att jag inte har. Nu måste jag springa hem, ringa till Jennifer & plugga på kartorna lite, jag pratade med en lärare i skolan idag, Kicki tror jag hon heter. Hon hjälpte mig med kartorna lite och vid nästan varje land berättade hon en story om, och jag har bestämt mig för att i mitt liv ska jag åka ner till fattiga länder och hjälpa människor som har det svårt, det blev ju dock mycket intressantare att lära sig om länderna eftersom jag är så framåtriktad av mig. Nej nu måste jag kila, ha en fortsätt toppen kväll alla folk. Puss och kram! ♥ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0