Vinter?

Är det bara jag som fryser som någon slags dåre just nu? Hallå, det är Juni, ge hit lite värme förfan! Eller jag kanske är ensam om min åsikt. Hursomhelst, imorgon är det SOMMMARLOV! Alla problem blir lösta?;) Men fan ta solen om inte den är framme imorgon, eller dessa vädergubbar och gummor som jämt ska släcka allas förväntningar över värmen, fuck you all! Näh, nu skall jag inte vara så negativ men det var faktsikt sanningen. Jag får ju iallafall betygen imorgon, som jag faktsikt har lite krav på. Nu skall jag alldeles strax kila hemmåt och fixa något käk innan matchen, (pappa om du ser detta och vill göra mig glad; fixa grillat åt mig NU!!) Håller tummarna, hehe. Ska spela match och hämta upp Jennifer efteråt, grums har ont om folk igen, spelar egentligen ingen roll jag får ju motion iallafall!  Jag har massor att göra och jag är grymt trött men om jag tänker imorgon är det sommarlov (!!) så kanske jag piggnar till lite? Jag fixar detta! Ha en sådan jävla bra dag :D


En bild ifrån förrgår, laddar upp resten utav bilderna när jag får dem utav Jonna.. Innan dess har ni Jonna att skylla ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0