SOMMAREN ÄR HÄR!

En riktig sommarartist som har funnits i alla tider tycker jag är Per Gessle, man (jag) blir alltid lika glad när jag hör hans låtar, han är en av de få artister som lyckas röra och minnas enligt mig. LOVE HIM! Har haft en riktig mys dag med Jennifer och Hanna med en massa onyttigheter, aldrig fel ibland det heller. Har ni tänkt på vilket fint väder det vart den här veckan? Det måste jag fan berömma Sverige med, vi går mot bättre tider som det kallas! Eftersom det var så varmt ute igår så tog jag mitt första dopp på trulsen med J och H, simmade långt långt ut och bättrade på brännan lite, och tro det eller ej så var det faktsikt mycket folk där. Direkt efter träningen (olidligt att träna) stack vi ner och tvättade oss i sjön istället för i duschen, vilket var väldigt skönt! Nu ska jag och Jennifer snart sticka ner och köpa oss en varsin glass och bara njuuuuta utav värmen! Ha en sådan jävla bra dag!
Idag väcktes jag utav denna byrackan med en strumpa i munnen, som han mer än gärna ville visa upp för mig..
Du är så lustig Herrrman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0