SOL, STRAND OCH BAD

Nu är sommaren här! Nu är det våran tur att må bra alla Sverigebor, och nu mår jag verkligen verkligen bra. Fyfan vilket rent ut sagt fantastiskt väder det har varit den här veckan! Jag och mina flickor har hunnit bada flera gånger, och ännu en gång spenderade vi hela dagen på stranden, vilket var ur skönt. När det börjar synas på kroppen att den blir brunare för varje dag som går och folk blir solbrända runtomkring en, underbart! Nu är det endast en vecka kvar i skolan, och vi har redan en massa planer om sommaren, känns som att jag har fullt upp med att minnas allting vi har bokat in nästan, men äsch? Vi lever livet iallafall. Imorgon är det äntligen fredag och på lördagen vankas det stadsbesök som innebär shopping, biobesök och uppträdande på sandgrundsudden. Nej nu måste jag ut på en liten promenix med vovvarna, de börjar bli rastlösa :D hihi. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0