SKIT VÄDER.

Idag har jag varit duktig! Jag har jobbat på en fredag, hur många gör det frivilligt? Haha, fast det beror nog på vilket yrke det är också. Jag har iallafall bestämt mig för att sätta i min hårförlängning igen, känns väldigt onödigt att det bara ligger hemma och skräpar, lika bra att dra mig till frisören och sätta i det, haha. Så någon som ser detta, påminn mig.. Så jag inte glömmer bort det, ni vet hur jag är.. Pappa ringde och frågade förut om vi ville med till Spanien med hela gänget :D Självklart sade jag ja, hoppas bara att det inte är på min födelsedag vi är borta, fast det problemet tar jag då och inte nu, känns bättre. Vädret är inte det finaste heller, annars hade jag gärna njutit vid en uteservering, finns det något bättre på sommaren? Glassa vid en uteservering med ett gäng vänner och stirra och kommentera varenda jävel som går förbi :D haha, kanske inte lät så snällt, men det hör ändå till sommaren tycker jag. Mamma frågade mig förut om vi skulle ta en tur till Göteborg nästa vecka, eftersom jag precis varit i Göteborg så tycker jag att Stockholm skulle sitta bättre. Även om jag tycker om Göteborg mer än Stockholm, så blev jag förbannat sugen på Stockholm nu, det är ju alltid Göteborg, Göteborg och Göteborg. Förövrigt så kommer den här helgen att suga, var helt urstrist. Jag ska bara jobba och göra nytta och spela match, jag har inget planerat och det gör inte saken bättre att vädret ska vara skit fult. Jaja, efter solsken kommer regn. Nej, nu skall jag iväg hem och sticka ut på en springrunda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0