Midsommar imorgon!

Det är midsommar imorgon! Herre jesus vad tiden går fort, håller ni inte med? Som tur är har jag allt planerat och klart, även om det skedde i sista stund som vanligt för mig. Ska fira midsommar på dagen med hela familjen, därmed pappas vänner och mer därtill, vara i borgvik och åka i calles båt dessutom, mysigt!:) På kvällen skall såklart firas med mina brudar! Vi ska vara hos Jonna, grilla och äta jordgubbar. Stannar över natten där också. Kommer bli jätte bra tror jag! Idag har jag åkt med mamma, farmor, Eric och vovvarna till ett blommställe jag blev tipsad om, så jag fick hem en bunt. Jag och vovvarna ska bära kransar, det är ju nästan ett måste på midsommar tycker jag, När det väl är högtider tycker jag att man skall fira dem! Gärna överdriva också, haha! Mamma skall hjälpa mig mer med kransarna sedan, jag och mina prinsar kommer vara så tjusiga, hihi. Sitter hos farmor nu och har precis målat naglarna, jag brukar alltid köra på fransk manikyr, tycker att det passar mig bäst.. jag gillar inte massa olika färger och kladd, det ska vara klassiskt och vackert, That's it. Men idag gjorde jag en liten förändring från franskt till vitt nagelack, och jag gillar det faktsikt. Det är fortfarande enkelt och fräscht så jag tror att det funkar! Näh, nu hinner jag inte sitta här mer och skriva, jag ska hjälpa farmor med att baka morotskaka och annat, morotskaka är min favorit! Mums. Ha en bra dag och midsommar som aldrig förr! NJUT


Kör på den här färgen idag, (tagen bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0