Vankas dag på stranden!

Gårdagen var super bra med Samantha och Denise. Vi satt i solen och käkade glass på en uteservering och bara njöt utav sommaren. Såklart kom vi hem med några shoppingkassar också, i <3 shopping! Iallafall, tack för en underbar dag tjejer, den kunde inte ha blivit bättre. Lägger upp bilder senare idag :) Kvällen spenderade jag med Hanna och Jennifer, vi stack på fest vid bronkedal men var inte där så länge.. Så jag kom inte hem allt för sent.

Nu skall jag sticka och möta upp Denise, för vi ska åka och bada på Trulsen. Vädret är fint och solen skiner, så nu skall jag minsann bättra på brännan lite, hehe. Skulle egentligen åkt in till stan med Jennifer och Jonna, men jag missade bussen och fick inte reda på busstiden förrens idag, nåja.. Skadar aldrig att hålla pengarna inne ibland också. Någon som har ett tips på:
hur gör man för att inte bli pank när man vill ha allting man ser? Hehe, väntar på svar! Men nu hinner jag inte att sitta här längre, ha en bra dag allesammans! PUUSSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0