LIVET LEKER

Stort plus på den här helgen! Den har varit somsagt greeeaaaat!
Ursäktar min dåliga uppdatering, men så länge vädret är fint har jag inte tid att slösa bort massa tid vid datorn, det är ju inte allt för ofta det är fint väder i Sverige. Gårdagen spenderades somsagt med Denise på stranden och därtill en massa härligt folk, planerande in grillning där men ännu mera folk men jag stack hem istället. Kvällen avslutade jag med en promenad runt ungefär hela Grums med Simon, pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Tack vännen! ♥ Själva söndagen planerade jag genom att träffa Lina, vi stack på fotbollsmatch.. Saknat dig gumman, det var sååå länge sedan vi träffades sist! Tack för den här dagen ♥ vi träffade iallafall på Matilda och hela tjejgänget som bara gjorde tillvaron bättre! Vi stack ner till grönberg och spelade fotboll med några grabbar som de kände. Riktig rolig match.. som delades med skratt i mängder! Den här dagen avslutade hela högen med ett kvällsdop på trulsen, schampo balsam och hela köret. Jag och Matilda hade inga badkläder, istället blev det string och bh för våran del, haha. Men det jämnades ut sig tillslut genom Sannas och Linas offring. Nu sitter jag hemma, och jag fryser utav bara attan. Jag ska nog förbereda sängläge snart.. Det är ju en dag imorgon också, och den är inte helt oplanerad om jag säger så. Nåja, ha det så bra! Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: micke

var är bilderna från de badet? ;) hehe

2010-06-07 @ 10:52:49
Postat av: Emma

glömmde visst att fota det tillfället ;)

2010-06-07 @ 21:41:19
URL: http://toremmas.blogg.se/
Postat av: mogen typ iaf.

ofta du skriver att ni badar i string och schiiet. cool du är sötnos.

2010-07-14 @ 18:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0