BRÅTTOM!

Gör ett jätte jätte snabbt inlägg, för nu har jag sjukt bråttom, har jag dock väldigt ofta men ändå.
Hinner därför inte beskriva dagen med olika detaljer utan fattar den kort, super bra dag helt enkelt!
Spelade även match nyss vilket var ur skönt, och jävlar vilken match det var! Alla kämpade och det gick jätte bra för varenda kotte. Sjukt bra spelat tjejer :) Såhär ska vi fortsätta! Behöver jag ens tilläga att det var vinst från vår sida? (såklart) Hehe, nu har jag packat klart och allting så nu hämtar jennifer upp mig så sticker vi till borgivk. Ska spendera hela natten och även följande dag där, kommer bli super nice ♥ med min underbara klass! Massa skratt och busigheter delas.. vi i klassen brukar ju umgås rätt så ofta, men det är ju inte precis alla. Och nu är verkligen alla med, så jag vet fan inte om det kan bli så himmla mycket bättre. Jaja, nu tjuter mobilen. Måste kila! Ha en underbar kväll babes! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0