8a:s dag, Craizzzzzzzzy?

Nu är jag hemkommen ifrån vårat lilla läger vid borgvik. Kan dock inte bli något annat än galet när det gäller 8a? Dem flesta kom redan igår, så vi gjorde upp en eld.. Och tog ett kvällsdop. Simmade ut en bra bit med tjejerna och det var verkligen ruskigt skönt i vattnet, fan varmare än i luften, hehe. Av kvällen som var kvar satt alla goa folk vid brasan och bara pratade, käkade onyttigheter och umgådes. När jag väl ville sova så gick det ju si sådär kan jag säga, när folk (jesper, känn dig jävligt skyldig!) ska dra mig i håret och rycka bort kudden så fort man slocknar till så är det inte de lättaste att somna, behöver jag ens tillägga att jag hade rätt när det gäller natten kommer bli lång? Några få timmars sömn har jag fått inatt, men det är väl så det skall vara antar jag.. Haha. Väcktes vid 9 och då befann sig hela klassen där, Henric och Annelie hade också kommit. Själv trodde jag att när lärarna kom på morgonen skulle vi få börja jobba och inget slasande bland täcken och snackande.. Men det var tvärtom kan jag medge, vi har bara varit slappa, lata (samma sak?), pratiga, onyttiga, busiga hela denna dagen och ingen lärare som säger emot, hur nice? Jag ger ett stort jäkla gilla-tecken till dessa dagar, jag har verkligen världens roligaste klass och alla med sina egna personligheter, går inte att beskriva känslan! Underbar klass! Bestämde mig för att skippa träningen idag på grund av lite sömn och trötthet, jag har ju ändå spelat match igår och ska spela ännu en match imorgon så kan nog inte göra så mycket med en liten latare-dag. Men ut och springa ska jag iallafall, ska sticka iväg snart.. Bara ipoden laddat färdigt, tänker inte springa utan musik, noway! Synd bara att carl har världens sämsta musiksmak.. Men det får väll gå. Just det, laddar förmodligen över bilderna ifrån dagarna imorgon, mycket bättre kvalite på en system kamera jämfört med en mobilkamera, så ni får vänta och hålla utkik. Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0