utgång vs myskväll?

Är duuuuuuuunder taggad för parken imorgon! Sitter och lyssnar på alla gammla låtar, till och med Eva och Adam.. Vad fan har det med imorgon att göra egentligen upptäckte jag nu. Kvällen ska spenderas med Denise och Soffan troligtvis. Hoppas vi hittar någon rolig fest att dra på, fast då ska vi ha tur! Imorgon behövs det ingen tur... för parken är ändå alltid lika roligt, hehe.

förövrigt så älskar jag min nya boxningsäck! :D nu har jag tid att ladda upp inför hösten när boxningen äntligen börjar igen! Det är super bra.


jag och min våvve på midsommar.
jag har full förståelse för avundsjukan.. jag skulle vara lika avundsjuk jag på den som hade en sådan här superhund

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ååååh, boxning. vart boxar du? är sugen på att börja ja :-)

2010-09-13 @ 21:38:21
Postat av: Emma

Jag boxar i Grums badhus, ja börja du. Det är verkligen något jag rekomenderar, det är verkligen super kul och dessutom är man så jäkla slut efteråt! Riktigt bra träning:)

2010-09-14 @ 19:59:56
URL: http://toremmas.blogg.se/
Postat av: felicia

okej, ja det låter himla roligt :) vad kostar det? och vilka åldrar ligger det på som är med och tränar?:)

2010-09-15 @ 08:46:34
Postat av: Emma

Absolut. Det kostar 40 kr per gång, eller badkort. Hm det är ingen åldersgräns eller regel överhuvudtaget på vilka som är där, jag är yngst där än så länge:)

2010-09-15 @ 22:00:21
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0