RUBRIK

Oj, skrev inte färdigt och förmedlade inte allt vad jag ville i mitt tidigare inlägg, så jag gör ett till! imorgon ska jag in till stan och träffa en barndomsvän, Janell ♥ ska bli så kul! vi ska gå på bio, den nya filmen utav twilight, hänga på stan, shoppa och allt vad karlstad erbjuder för shoppinggalna tjejer ;) spenderar även min sömn där! myyss :) jo, jag har iallafall funderat på att köpa något nytt, självklart ett nytt klädesplagg men ett nytt sorts klädesplagg, hajar ni? jag kör alltid med samma gammla stil.. typ som. enkelt, klassikt. vitt eller svart. pärlörhängen. natrulig hårfärg. vita romantiska klänningar, randiga sjömans tröjor. vita klackade skor. kanske vore dags för någon uppfriskning ändå? färga håret svart, och tupera upp det riktigt rejält, mina pengar ska spenderas på carlings och hm's kajal, även ett par skrik-rosa converse till som matchar.. snyggt?! naee! inte riktigt så, nu överdrev jag en aning, med måtta menar jag förstås.
det jag ska leta upp imorgon är:

en stor snygg ring! som dekorerar själva handen, hur nice?
svarta klackskor, tro det eller ej. men jag äger endast vita skor!
genomskilning, lite glansig skjorta.
bruna pilotbrillor, jag övergillar att det kommit tillbaka!
förlåt.. nu svek jag min förändring än en gång. EN VIT KLÄNNING! kunde inte låta bli.. i love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0