natti - inlägg

tjena.
klockan är strax före 03:00, och jag är jävligt pigg. hur gör man för att bli trött egentligen? jag är sugen på en kopp kaffe, men då blir jag dock knappast tröttare. kanske en springrunda skulle trötta ut mig lite? men icke då, mina olidliga skavsår stoppar mig och dessutom min såkallde sjö under ögonen efter att jag kollat på en blogg i minne utav therese, gud så sorgligt! stackars flicka.. en sak är om man tar självmord och en annan sak är att bli mördad, de som tar självmord vill ju ändå dö, den här tjejen ville leva! eller det lät lite fel, alla vill ju leva, egentligen. det finns ju alltid en anledning till självmord, men ändå.. ni hajar? iallafall.. rest in peace therese johansson rojo <3 du var alldeles för ung för att dö, hoppas att de såkallade mördarna blir straffade på något annat vis än en förjävligt fängelsetid på 1,8 år. vafan, om man mördar någon så förtjänar man inget annat än död tillbaka! sverige och dess lagar, skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0