Befinner mig i Stockholm!

Hej där!
Just nu befinner jag mig i Stockholm, med mamma & Eric och farmor. Tog tåget hit i förmiddags, och var framme vid 6 tiden. Kommer hem på söndag vid 11 på kvällen någon gång (för er som undrar). Eftersom det var dåligt med tåg tider så kom vi fram så sent tyvärr, och därför hann vi inte med någon shopping idag. Väl när vi hittat till hotellet, och ja det var såklart moah som vägledde oss. (hihi). Så kom Christer hit, vi stack ut på storstaden for take a look! Och käka någonstans.. cecarsallad för min del, mums! Och tack Christer för att du bjöd mig :-). Men! Resan är inte helt i onödan ändå, nu har jag frågat Christer om boende här och som världens lyckost svarade han: självklart, du kan komma med dina kompisar och bo här när ni vill! YES. Fixat boende anytime i Stockholm centrum, jisses vilket läge han hade! Är fan kär i hans lägenhet. 100 kvm för en person, mitt i gammla staden precis bredvid det kungliga brölloppet, utsikt över varenda lilla gata och därmed sjöutsikt på det. Och måste jag tillägga att han är ägare på världens snyggaste bil? Synd att det bara finns två säten i den, annars hade jag varit säker på vem som fått stå för körandet på mig och mina kompisar, haha. Tyvärr är jag lika dålig som alltid på att ta bilder, men jag skall försöka att fota något litet i allafall. Näh, det är en dag imorgon också! Bäst jag går till sömns. Pusss

en smaksattt caffe latte, skulle inte vara fel nu.. namnamnam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0